Zagubionych Dusz

Punktacja - Info

* Domów

~*~~*~~*~
120 Pkt. ~~ 105Pkt. ~~ 200Pkt. ~~ 425 Pkt.


Papillonlisse - 0 Pkt.
Bellefeuille - 0 Pkt.
Ombrelune - 0 Pkt.
Héroiqueors - 0 Pkt.

Puchar Domu; 1. Kliknij, 2. Kliknij,

UWAGA

Blog przeniesiony!

Link w poście poniżej!




środa, 7 maja 2014

Liebster Blog Awardsc

Nie powinnam się w to bawić ale Liv mi
wysłała na howrse, że nominowała Akademię
to musiałam to zrobić xD ^^


1. Ulubiona książka?
- Harry Potter  (wszystkie części ^^)
- Quo Vadis  (Po prostu uwielbiam xD)


2. Pierwszy cytat, który ci wpadnie do głowy.
- Hym... Ostatnio oglądałam Harry'ego Potter'a i pierwsze cytaty które
wpadły mi do głowy po przeczytaniu to te

Fred do Molly ^^
"- Fred, teraz ty - powiedziała pulchna kobieta.
- Nie jestem Fred, jestem George - odrzekł chłopiec.
- Naprawdę, kobieto, i ty uważasz się za nasza matkę? 
Nie wiesz, jak ma na imię twoje dziecko?
- Przepraszam, George.

- To był żart, jestem Fred - powiedział chłopiec i odszedł"


''Mogę was nauczyć, jak uwięzić w butelce sławę, uwarzyć
chwale, a nawet powstrzymać śmierć... Jeśli tylko nie 
jesteście bandą bałwanów, jakich zwykle muszę nauczać."
SS.

''- Zamienił Crabbe'a i Goyle'a w dziewczyny - zarechotał
Ron - O kurczę! Nic dziwnego, że ostatnio chodzą jacyś zdołowani...''
RW.

P. McGonagall i Potter
"Wszedł za nią do gabinetu. Drzwi zamknęły się za nim 
automatycznie. - No więc? - rzuciła niecierpliwie. - Czy to prawda?
- Co ma być prawdą? - zapytał Harry trochę bardziej 
agresywnym tonem, niż zamierzał, więc szybko dodał: - Pani profesor?
- Czy to prawda, że podniosłeś głos na profesor Umbridge?
- Tak
- I że zarzuciłeś jej kłamstwo?
- Tak.
- I powiedziałeś jej, że Ten, Którego Imienia Nie Wolno
Wymawiać powrócił?
- Tak.

Profesor McGonagall usiadła za biurkiem i spojrzała 
na niego srogo. potem powiedziała: - Weź sobie ciasteczko, Potter."

Może to nie jeden ale mam nadzieje, że Liv się nie obrazi ^^


3. Ulubiony film?
- Szybcy i Wściekli (WSZYSTKIE CZĘŚCI!)
- Harry Potter (Wszystkie cz.)


4. Ulubione miasto europejskie?
- WROCŁAW 


5. Co myślisz o ateistach?
- Szczerze nie mam o nich zdania. Każdy wybiera
własną drogę życia, a jako, że jestem osobą dość
tolerancyjną nie interesuje mnie kto w co wierzy
tylko jaki jest :)


6. Co myślisz o samookaleczaniu?
- Moim zdaniem? Hym... Nie będę nazywać tego głupotą bo nie mam prawa 
oceniać ludzi którzy się tną. Każdy ma swój własny powód. Jedni robią to
dla szpanu, inni, bo im to podobno pomaga, jeszcze inni, żeby zadać sobie
specjalnie ból lub siebie za coś ukarać, kolejni, bo to lubią i sprawia im to
przyjemność, następni, bo żeby się  uspokoić, i tak dalej.. powodów może 
być mnóstwo... Ogólnie sam czyn uważam za nierozsądny i w niczym niepomagający.
Co nie znaczy, że potępiam ludzi, którzy to robią. Nie popieram tego, ale nie 
chcę nikogo wyzywać, chodź nie sądzę, żeby to pomagało. A na pewno nie 
w rozwiązywaniu problemów. To bardziej stwarza kolejny problem, 
niżby jakikolwiek rozwiązało. Może ktoś twierdzi, że to pomaga np. mu się 
uspokoić - i może faktycznie po tym jest spokojniejszy; lub wyładować 
emocje, wylać cały gniew. Ale można przecież spróbować znaleźć na to 
inny, lepszy sposób, nie trzeba od razu ciąć swojej skóry. 

Dobra koniec bo zaczynam filozofować i pewnie nudzić d-_-b


7. Taniec czy śpiew?
- ŚPIEW! Lubię śpiewać i koffam to ^^ A do tańca mam dwie lewe nogi
przynajmniej tak uważam =^-^=


8. Dlaczego blogujesz? Co lubisz w tym zajęciu?
- A... Dobra to pytanie mnie rozwaliło xD
Szczerze? NIE WIEM. Uwielbiam Harry'ego Potter'a
i uwielbiam ten świat gdzie to co wydaje się niemożliwe
jest możliwe. Lubię pisać z ludźmi między sobą opowiadania,
bo dzięki temu blogowi poznałam mnóstwo fajnych osób
i.. Nie tylko dzięki temu blogowi ;) Lubię wymyślać śmieszne
historyjki, pośmiać się z śmiesznych i z tych które wyszły 
opowiadań które mi wyjdą. Po prostu uwielbiam Blogi i tyle ^^


9. Masz jakieś autorytety? Ludzi, których naśladujesz?
- To chyba na pewno moja mama.
Oprócz mamy, staram się nikogo nie naśladować.
Jestem po prostu sobą nie chcę kogoś naśladować.

10. Ukochana postać literacka? Dlaczego tak ją lubisz?
- Lord Voldemort. Haha na kolana albo Avada! - hihi =^-^=
Nie no na serio? To jest tego dużo głównie z HP bo to
moje ulubione książki i filmy. Lubię z nich dużo osób
- Draco "Fredka" Malfoy - ;***
- Tom "Voldemort" Riddle - Ciemna strona kręci hehe. ^^ 
- Severus "Nietoperz" Snape - Po prostu lubię tego tłustowłosego
nietoperza xD
- Hermiona "Łopatozębna" Granger - bardzo ją lubię ^^
- Bellatrix "Lestrange - Kto nie lubi szalonych kobiet? xD
Uwielbiam tą wariatkę :D

Ale chyba najbardziej to lubię samego Harry'ego czemu?
A bo ja wiem? Jeśli chodzi o takie pytania jak "ukochana postać"
To ja jestem ostatnią osobą która mogłaby wymienić jedną postać..
I jeszcze każą napisać dlaczego! xD

11. W książkach wolisz czarne charaktery czy pozytywnych bohaterów?
- Jak już napisałam przy Voldzie - Czarna strona kręcie :D
Ale to zależy od tego o czym to jest. w HP - To bym zdecydować nie mogła,
bo uwielbiam osoby z Czarnym charakterem np.  Riddla, Bellę, Malfoy'ów, Snape...
ale też uwielbiam Pottera, Granger, Black'a, Lupina... Chodź jeżeli już musiałabym
wybrać.. To wolę Ciemną stronę ^^.



Dobra... To tak... Może najpierw pytania?


1. Ulubiony aktor/aktorka?
2. Dlaczego taki a nie inny temat bloga?
3. W jakim domu byś był/a gdybyś był/a w Hogwarcie?
4. Jak wyglądałby twój Patronus?
5. Znienawidzona para z HP? (nie koniecznie jedna para)
6. Twoje ulubione cytaty?
7. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
8. Śmierciożercy czy Zakon Feniksa?
9. Twoja różdżka?
10. Ulubiona książka i/lub Film?
11. Jaki jest Twój ulubiony bohater z HP/ulubiona bohaterka z HP?
(może być kilka)

Nominuj... hym..;


  1. Gisia - Moje mini opowiadania
  2. Mika M.   - Draco + Hermiona
  3. Patrycja Hry - HP Po Drugiej Stronie
  4. Dora:) - Kraina Siedmiu Królestw
  5. Dramione True Love - Dramione True Love
  6. angusa - Wendeta
  7. Lúthien - Dramione Invisible Love
Jak dla mnie to tyle ^^
Jeszcze raz dzięki ci Liv ty moja Per Nieidealna ;**

Dinoteria
~ Per Pani Smok 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proooszzzę ^^
    Uwielbiam wasze blogi dlatego też was nominowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację i przepraszam, że dopiero teraz na nią odpowiadam, ale przez nawał pracy zapomniała, za co z szczerego serca cię przepraszam. Mam nadzieję, że mi wybaczysz ;*
    Pozdrawiam,
    Mika M.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy