Zagubionych Dusz

Punktacja - Info

* Domów

~*~~*~~*~
120 Pkt. ~~ 105Pkt. ~~ 200Pkt. ~~ 425 Pkt.


Papillonlisse - 0 Pkt.
Bellefeuille - 0 Pkt.
Ombrelune - 0 Pkt.
Héroiqueors - 0 Pkt.

Puchar Domu; 1. Kliknij, 2. Kliknij,

UWAGA

Blog przeniesiony!

Link w poście poniżej!




niedziela, 22 grudnia 2013

Papillonlisse:Od Jane c.d Mikayli

Położyłam rzeczy po czym zabrałam się za zwiedzanie.Po chwili do mnie
dołączyła się dziewczyna Mikayla jeśli się nie pomyliłam.
-Jestem Jane -przywitałam się
-Mikayla -odpowiedziała-Pół -krwi?
-Tak a ty? -spytałam
-Czystej -powiedziała
-Fajnie tu co nie? -spytałam -dużo...Przestrzeni.Oczywiście ja też mam duży
dom ale także dużą rodzinę więc...
-Ja tam jestem jedynaczką a rodzice niezbyt się mną interesują-wzruszyła ramionami
Przygryzłam wargę bałam się że wzięłam dość drażliwy temat.
-A ty ile masz rodzeństwa? -spytała
-Biologicznych 2 braci a przybraną 1 siostrę -powiedziałam
<Mikayla?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy