Zagubionych Dusz

Punktacja - Info

* Domów

~*~~*~~*~
120 Pkt. ~~ 105Pkt. ~~ 200Pkt. ~~ 425 Pkt.


Papillonlisse - 0 Pkt.
Bellefeuille - 0 Pkt.
Ombrelune - 0 Pkt.
Héroiqueors - 0 Pkt.

Puchar Domu; 1. Kliknij, 2. Kliknij,

UWAGA

Blog przeniesiony!

Link w poście poniżej!




wtorek, 30 grudnia 2014

Na prośbę Rainbow :3 ! Pożegnanie :<

Niestety mam dzisiaj dla was smutną wiadomość - odchodzę. Jest mi niezwykle przykro, ale długo się nad tym zastanawiałam i to jest moja decyzja i proszę ją uszanować. Nie, to nie jest żart, a dziś nie jest 1 kwietnia. Od dłuższego czasu wogóle nie udzielam się na blogu. Pamięta ktoś kiedy ostatnio napisałam opowiadanie? Sądzę, że nie. Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim, którzy to czytają. Pisanie tego bloga razem z wami było niesamowitą przygodą, podczas której nauczyłam się wielu rzeczy. Będę o was pamiętać i ze łzami w oczach wspominać wszystkie nasze wspólne chwile. Przywiązałam się do was i naprawdę ciężko mi się z wami rozstawać. I przysięgam -kiedy to pisałam, płakałam.
Dziękuję:

Dinoterii - Bez ciebie ten blog wogóle by nie istniał. Mimo, że nie zawsze byłaś obecną na czacie, kiedy już tam byłaś, działy się tam niezwykłe rzeczy. Dziwne i szalone. Zboczone i śmieszne. Nie zapomnę cię Davidzie! Umiesz rozkręcić atmosferę i motywować ludzi. Dziękuję za utworzenie tego bloga i za cały poświęcony mu czas.

Liv - Przy tobie czułam się po prostu dobrze. Byłaś dla mnie jak starsza siostra. Przywiązałam się do ciebie i nie wiem, naprawdę nie wiem, jak ja będę bez ciebie funkcjonować. W ciężkich chwilach dodawałaś mi otuchy i nadziei. Jestem ci niezmiernie wdzięczna za wszystko co dla mnie zrobilaś. Będę za tobą tęsknić, Zboku! Twoje opowiadania były zawsze świetne. Nieraz doradzałam ci, a ty robilaś to samo dla mnie. Te wszystkie niecne plany, sprawy sercowe, zdjęcia. Czy możesz sobie wyobrazić, że tego już nie będzie?

Ellie - Ty jedna skutecznie potrafiłaś mnie pocieszyć, podczas złych dni. Nie zapomnę rozprawiania o filmach. Te, które mi doradzałaś zawsze były świetne. Nie mogę znaleźć więcej słów, które opisałyby jaka jesteś cudowna. Uwielbiam cię, Haniu! (Gdzie twoje kartony?)

Clarr - Droga Królowo Piekieł... Gdybym cię nie poznała, nie wiem co bym zrobiła. Twoje obrazki i linki zawsze poprawiały mi humor. Bez ciebie na tym blogu byłoby bardzo nudno. Nie zapomnę twojej specyficznej osobowości. Chociaż rzadko pisałas twoje dzieła zawsze przypadły mi do gustu. Mam wielką nadzieję, że gdzieś cię jeszcze spotkam. Pozdrów Bastet!

juda - Twoje opowiadania były doskonałe! Nieraz śmiałam się przy nich, innymrazem bałam się. Nie zapomnę romansu Luke'a z Lili! Wszystkiego dobrego ci życzę, niezależnie od tego jak bardzo będziesz wstrząśnięta moim odejściem (O ile jeszcze tu gdzieś jesteś).

I dziękuję Biance, Vinyl oraz Avalone za to, że po prostu były.

Mam nadzieję, że nie zalujecie, że mnie poznaliście. To tyle z mojej strony. Żegnam wszystkich cieplutko! Trzymajcie się, kochani!


Dopisek;
Trzymaj się kochana :**
~ Per Smok - Dinoteria :<

12 komentarzy:

  1. Mój drogi Reksio,
    Cóż ja bez Ciebie pocznę, ale nie tylko ja... Wszyscy. Ja się pytam co ja bez Ciebie zrobię, jak ja wybiorę sukienkę!? Kto będzie zawsze na czacie?! Kto tak jak nikt będzie razem ze mną i Eli dokuczać temu DEBILOWI!???? jak to powiedział Hipokrates z Kos "Vita brevis, ars longa" (Życie jest krótkie, sztuka zaś trwa wiecznie), tego i ja oraz misiek i inni ci życzą, by twoje opowiadania,pomysły, wizje oraz weny stały się sztuką.
    Ave atque vale (witaj i żegnaj)
    Z bólem i nadzieją,
    Clarr(Justyna Olesińska)


    A i tak w ogóle ogłaszam żałobę światową na 666(6) wieków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Płaczę... i trzęsie się moja osoba....

      Usuń
    2. Popłakałam się. Serio...

      Usuń
  2. Mam nadzieje że do nas wróci...
    Kiedyś : <

    ~Per 'Popłakuśany' Smok :3 ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie popłakałam, bo jestem Ślizgonem bez serca ;x
    Cholera, Julka, piszesz, jakbyś chciała się zabić albo coś równie okropnego... To nie musi się tak skończyć. Nie może się tak skończyć. Ja również się do ciebie przywiązałam, a jak ja się przywiązuję, to nie potrafię tak po prostu wyrzucić kogoś z pamięci i z serca. A serce akurat otwieram bardzo rzadko dla kogokolwiek, więc powinnaś się cieszyć ;)
    Życzę ci wszystkiego dobrego, mam nadzieję, że kontakt nam się nie urwie...
    Ucz się ładnie i powodzenia na egzaminie gimnazjalnym!
    Pozdrów brata. Powiedz, że czekam na seks.
    Trzymaj się cieplutko.
    Na zawsze w pamięci. Wznieśmy różdżki /*
    Diabeł (Oliwia Piotrzkowska)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napiszcie w opowiadaniach, że Rosalie nie wróciła po świętach do Beauxbatons czy coś. Żegnajcie! Chyba nie na zawsze. Jak mi się zachce, to tu wrócę, czekajcie na mnie.
    Tak bardzo Passenger w tle ;-;
    I takiego doła złapać ;-;
    Papa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dołuj, młoda ;*
      Wspomnij nas czasem.
      Pa.

      Usuń
    2. Wspomnę, wspomnę.
      Kocham i ściskam ♥

      Usuń
    3. Wir auch <3
      Nachlana, rzygajaca poltorej h Liv

      Usuń
  5. Będę tęsknić bardzo :< Mam nadzieję, że jeszcze wrócisz, a jeśli nie- nigdy Cię nie zapomnę! Nie zapomnę ani Ray ani Luke'a, tej szlamy <3 <3
    Olga P.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy