Zagubionych Dusz

Punktacja - Info

* Domów

~*~~*~~*~
120 Pkt. ~~ 105Pkt. ~~ 200Pkt. ~~ 425 Pkt.


Papillonlisse - 0 Pkt.
Bellefeuille - 0 Pkt.
Ombrelune - 0 Pkt.
Héroiqueors - 0 Pkt.

Puchar Domu; 1. Kliknij, 2. Kliknij,

UWAGA

Blog przeniesiony!

Link w poście poniżej!




sobota, 18 października 2014

Uwaga!

Z mocy nadanej mi przez Dino, mam prawo coś tu napisać. Więc tak:
abstrahując, że nikt tu nic nie robi (poza prężnie działającym chatem), postanowiłam pomęczyć się z Klubem Pojedynków, bo chcę was wszystkich rozwalić.
Zerknąwszy w podstronę, zauważycie, że dodałam, prócz instrukcji, jak założyć nick (która w sumie jest niepotrzebna, gdyż można mieć tymczasowe), inną instrukcję, która dotyczy programu ICeQ. Zrobiłam to, gdyż chatownik się skiepścił i nie idzie się na nim zalogować, co zauważyłam z racji, że namiętnie molestuję szkoły magii w necie, myślałam, że to tylko u mnie, ale jednak u was też. ICeQ trzeba pobrać, ale nie zabiera wiele pamięci, szybko się go konfiguruje i w ogóle jest w porządku.
Więc zerknijcie sobie i zróbcie, co trzeba. Może dojdziemy z Dino do wniosku, że będą się na nim odbywać też mecze quidda, więc warto mieć go na kompie.


Jeśli ktoś chce, żebym mu dokładnie pokazała, jak się pojedynkować, dawać znać na howrse. Zawsze też znajdziecie mnie na chatowniku, w pokoju wielka_sala_veni (jako LeslieBrooks bądź Brooks). Chętnie wszystko wyjaśnię, bo lubię tego uczyć!


Liv.

2 komentarze:

  1. Fajnie, ale no jak to zainstalowałam to mi komp jebnął...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy