Zagubionych Dusz

Punktacja - Info

* Domów

~*~~*~~*~
120 Pkt. ~~ 105Pkt. ~~ 200Pkt. ~~ 425 Pkt.


Papillonlisse - 0 Pkt.
Bellefeuille - 0 Pkt.
Ombrelune - 0 Pkt.
Héroiqueors - 0 Pkt.

Puchar Domu; 1. Kliknij, 2. Kliknij,

UWAGA

Blog przeniesiony!

Link w poście poniżej!




piątek, 2 stycznia 2015

Ostatni post!

Witam Kochani!
Jak widać po tytule To jest Ostatni post na tym blogu.
Od teraz Akademia będzie przeniesiona - Nie usunę tego bloga
lecz nie będzie się tu już nic dodawać.
Skończyliśmy tu na 3 Roku - wszyscy co wysłali albo wyślą dopiero
mi poprawiony Formularz który znajdziecie na nowym bluogu
będą o rok starsi - nie kontynuujemy tego, 3 roku tylko zaczynamy
od Sierpnia, czyli miesiąc przed rozpoczęciem 4 Roku.
Oczywiście niektórzy będą mieli 3, 2 czy i 1 rok :D
Jakby co nie usunęłam waszych starych postaci i są normalnie w uczniach
jakby ktoś chciał poprawić swój formularz na starym.

Nie przedłużając już Zapraszam do Akademii!


^Kliknij 
Dziękuję
~ Per Pani Smok
Dinoteria

9 komentarzy:

  1. Jak moglas to teraz zrobic? Teraz?! Jak Ell wreszcie poleciala na Adama?!
    Liv wkuwiona

    OdpowiedzUsuń
  2. I swieta u Clary mialy byc i akcja z a nooo >.< zabije

    OdpowiedzUsuń
  3. Weszłam na chwilę i sądzę, że będę tu jeszcze wchodzić i was gnębić XD
    Ale jak weszłam na nową akademię to dostałam zawału: http://magiczne--krolestwo.blogspot.com
    XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jula, przeczytałam to:
      http://magiczne--krolestwo.blogspot.com/2015/01/od-mary-do-cartera.html
      i też dostałam zawału.
      Nie, żebym się znała... Okej, dobra, znam się. To "aha" na początku mnie rozjebało, nie mówiąc już o braku opisu domu i drogi do domu, to jest śmieszne xD Płaczę.
      I wiem, że nie ty to pisałaś, ale będę cię gnoić, bo tam piszesz a tu nie. Zwal se -.-
      Liv, która swą frustrację objawia gniewem

      Usuń
  4. Świetna strona, polecam bardzo ze swojej strony https://zsz.swiebodzin.pl/ witrynę z artykułami ogólnotematycznymi.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy